بررسي كامل خودرو پورشه كاين

اطلاعات در خصوص خودرو، اجاره خودرو، لوازم يدكي خودرو

بررسي كامل خودرو پورشه كاين

۱۲۱ بازديد

كاين همچنان پادشاه SUV هاي دوستدار راننده است. يك ماشين بسيار كامل موضوع دوم مقالات مجله ماشين است كه در اين مطلب نگاهي جامع به پورشه كاين خواهيم داشت.

بررسي اجمالي پورشه كاين

نوه اصلي Cayenne ، كه مشهور ثروت پورشه را هنگامي كه در سال 2002 به نمايشگاه تبديل شد ، تبديل كرد.
از سال ها قبل به برخي افراد عادت كرده اند كه به ايده SUV پورشه عادت كنند ، اما دوست دارند يا نه ، بعد از 700،000+ فروش ، هنوز هم قوي مي شود (اگر اين مورد را به ماكان نمي داد) اين تعداد بيشتر خواهد بود. اين خودروي نسل جديد و سريع ، سريعترين و سبك ترين لوت است كه چيزي درباره ميزان تلاش مهندسي آنها در ساخت آن مي گويد.

اگر فقط آنها خيلي سخت با يك ظاهر طراحي شده تلاش مي كردند. شما بايد يك مارك پورشه با نام تجاري پورشه را در اختيار داشته باشيد تا اختلافات را مشاهده كنيد ، اما آنها در آنجا هستند. طولاني تر ، پايين تر و گسترده تر از گذشته است. اين دستگاه از جنس بدنه متناسب با عضلات و يك چراغ روشنايي LED با پهناي LED در بين چراغ هاي عقب است كه داراي حروف سه بعدي Porsche نيز مي باشد. به روزرساني ها به اندازه كافي هوشمند هستند ، اما اگر فكر نمي كنيد كه آخرين مورد به نظر برسد ، چيز زيادي براي بردن شما در اينجا نيست ، اگرچه چراغ هاي عقب جديد كاملاً يكدست هستند.

موتورها از نظر اندازه كم هستند اما از روي قدرت هستند. شما در حال حاضر چهار گزينه داريد ، تمام بنزين ها ، از يك موتور 3 ليتري V6 توربوشارژ با 335 اسب بخار قدرت شروع مي كنيد ، به دنبال آن يك موتور 2.9 ليتري توئين توربو V6 با 434 اسب بخار قدرت و حركت به سمت 4.0 ليتري توئين توربو V8 با 542 اسب بخار قدرت ، در غير اين صورت با عنوان توربو همچنين يك Hybrid 456bhp V6 با همراهي از Hypercar 918 Spyder در استراتژي حالت آن وجود دارد. پيشرانه توربو S-Hybrid با قدرت كامل پورشه - كه 671 اسب بخار از آن است - احتمالاً طي موعد مقرر دنبال خواهد شد.

همه با يك اتومبيل هشت سرعته - Tiptronic به جاي دو كلاچ PDK ، عرضه مي شوند ، زيرا اين كار دستي براي بكسل جعبه هاي اسب بخار و قايق هاي موتوري است ، اين نوع كارهايي است كه خريداران كاين دوست دارند از آن استفاده كنند - و ليست فني موجود بسيار چشمگير و سرگرم كننده است. . اما چه چيز ديگري مي توانيد از خودرويي استفاده كنيد كه بتواند از خوردن آن جلوگيري كند ، خود را پارك كرده و خودش را هم در جاده و هم در خارج از جاده رانندگي كند؟

اوه ، و اكنون نوع كمي Cayenne Coupe وجود دارد. اگر شما هنوز هم يكي از آن دسته از افرادي هستيد كه هنوز ايده SUV پورشه را به طور كامل قبول نكرده ايد ، واقعاً خودرويي نخواهد بود كه بتواند شما را تغيير دهد.

رانندگي با پورشه كاين

Cayenne هميشه SUV براي افرادي بوده است كه اتومبيل ها را نسبت به ابرخودروها ترجيح مي دهند - خصوصاً آنهايي كه قبل از ورود بچه ها Cayman يا 911 داشتند - و پورشه با مدل جديد به اسلحه هاي خود چسبيده است.

رانندگي يك خودروي SUV فقط خوب نيست ، رانندگي ، توقف كامل نيز خوب است. براي اين كار مي توانيم از voodoo مكانيكي يا حداقل بارگيري از فناوري كه معمولاً براي خودروهاي اسپرت اختصاص دارد ، تشكر كنيم. شما نياز به مشخص كردن آن داريد - هزينه 10 كيلو پوند اضافي در اين فرآيند - براي متوقف كردن تسليم شدن كاين به اندازه و تعداد زياد آن.

به عنوان مثال ، چرخ هاي عقب اكنون مانند 911 مي توانند به چرخش كمك كنند ، بنابراين مي توانيد با فوريتي كه مي خواهيد از اين اندازه بزرگ انتظار نداشته باشيد ، به گوشه و كنار شيرجه بزنيد. در ابتدا نگران كننده است ، مثل اينكه فرمان بسيار حساس است ، اما بعد مي فهميد مي توانيد به جاي يك باند اميدواركننده ، چرخش هاي تيز را با يك تلنگر اندازه گيري كنيد. همچنين لاستيك هاي عقب پهن تر از مدل هاي جلويي هستند كه به كل احساس darty مي افزايد.

سيستم تعليق هواي جديد سه اتاقه اختياري بدان معني است كه تغيير واقعي قابل ملاحظه اي بين حالت هاي راحت و اسپرت وجود دارد ، نه فقط از نظر كنترل بدن بلكه در راحتي سوار شدن بر روي سطوح خشن.

يك سيستم الكتريكي جديد 48 ولت (مشترك با Audi SQ7 و بنتلي بنتايگا) نيز كمك مي كند ، به اين معني كه ميله هاي ضد رول سريع تر از سيستم هاي قديمي هيدروليكي هستند و قبل از اينكه متوجه شويد چه اتفاقي مي افتد ، تنظيم مي شوند.

اين روش هاي پيچيده و گران قيمت براي جابجايي بيش از دو تن ماشين است ، و شما هميشه از نيروهايي كه مي جنگيد آگاه هستيد ، اما آنها واقعاً كار مي كنند.

اگر مي خواهيد Cayenne شما مانند پورشه رانندگي كند ، اين هزينه خوبي است. اگر فقط مي خواهيد يك نشان فانتزي در قسمت جلوي اتومبيل خود بكشيد ، شايد اين قضيه كمتر قوي باشد.

سپس سرعت محض آن وجود دارد. يك توربو با كنترل پرتاب درگير از 0-62 مايل در ساعت در 3.9 ثانيه (نيم ثانيه سريع تر از سلف خود) ، و از آنجا در جاده زير شما مانند يك تردميل ديوانه مكيده مي شود. خوب ، بنابراين شما انتظار داريد كه از يك V8 542 اسب بخار ، اما در يك SUV خنده دار باشد. صادقانه بگويم ، هرگز راه كافي براي استفاده از آن بيش از چند ثانيه وجود ندارد ، و برخي از ترمزهاي جامبو براي نجات شما هستند - سراميك اختياري در توربو ، يا فولادهاي جديد اختياري با روكش تنگستن-كاربيد در ساير موارد.
صحبت از ديگران ، در حالي كه پايه V6 به اندازه كافي براي نشان پورشه احساس خاصي ندارد ، اما هنوز هم به اندازه كافي صلاحيت دارد ، در حالي كه قدرتمندتر Cayenne S احتمالاً نقطه شيريني در اين برد است ، با يك موتور كه علاقه اي به تجديد نظر دارد و باعث مي شود سر و صداي شيرين با اين كار مگر اينكه به SUV عملكرد خود نياز داشته باشيد تا مانند يك اراذل و اوباش رفتار كنيد ، اين يكي است كه بايد برود.
البته ، مگر اينكه شما از لحاظ زيست محيطي آگاه باشيد (يا ماليات بالايي داشته باشيد) و تركيبي را دوست داريد. پورشه مي گويد اين بار اخلاقيات كاين را با كمك برقي اصلاح كرده است ، بنابراين اين نسخه جديد كمتر به اقتصاد و بيشتر در مورد كارايي عمل مي كند ، به همين دليل به جاي كاهش به يك بلور ، با V6 مي چسبد. قدرت كل 456 اسب بخار قدرت و 516 مايل فوت است ، يك جهش غول پيكر از هيبريد قديمي 410bhp و 435lb فوت. اين در حال حاضر در 5.0 ثانيه به 62 مايل در ساعت (جلوتر از استاندارد Cayenne S) مي رسد ، و تنها بر روي قدرت الكتريكي به 83 مايل در ساعت مي رسد و گرچه باتري 134kg بسته برخي از چالاكي ها را مسدود مي كند ، سوار غيرقانوني راحت كاين بي تأثير نيست.

داخل خودرو پورشه كاين

پورشه كاين كابين خلبان خود را از Panamera جديد به ارث مي برد. در مركز آن همه صفحه عريض سلامتي قرار دارد كه به هيچ وجه در اتاق نشيمن شما به نظر نمي رسد. در زير آن ، و اطراف آن گيربكس ، يك صفحه شيشه اي با نمادهاي روشن به جاي دكمه هاي فشار قرار دارد.
يكي را لمس كنيد و يك انگشت كوچك حيرت انگيز از طريق نوك انگشتان خود بگيريد. خوب وقتي كه در رفت و آمد هستيد ، اما در حال حركت خوب است كه چند دستگيره براي گرفتن بدون چشمان خود از جاده گرفتن بگيريد. با گفتن اين نكته ، كنترل صوتي نيز با مهارت تفسير الكسا وجود دارد - فقط يك دكمه را روي ساقه سوار بر چرخ فشار دهيد ، به آن بگوييد كه شما خيلي سرد هستيد و بخاري را روشن مي كنيد.
پشت فرمان يك پيشخوان مركزي است كه با دو صفحه ديگر كنار هم قرار گرفته است. سمت چپ شماره گيري هاي دايره اي سنتي را مانند يك fasto ارائه مي دهد. يك شخص مناسب همچنين مي تواند sat nav يا ساير اطلاعات را نشان دهد. همراه با نمايشگر مركزي ، شما در اصل يك ميني مالتي پلكس براي كنترل همه چيز از زاويه دريچه هاي هوا تا ارتفاع سواري تعليق داريد.
صندلي هاي قالب دار بسيار شبيه به صندلي هاي 911 هستند و پايين مي آيند ، اين به شما كمك مي كند تا وانمود كنيد كه يك دريچه داغ رانندگي مي كنيد نه يك پورشه بزرگ. سرنشينان عقب - حتي آنهايي كه ساق بلند هستند - فضاي زيادي دارند ، و فضاي اضافي 100 ليتر صندوق پستي در مقابل مدل خروجي وجود دارد ، هرچند كه محفظه چمدان به همان اندازه كه انتظار مي رود غار نيست. مواد ، كيفيت و توجه به جزئيات تقريباً فراتر از توهين است.
نسخه كوپه از فضاي صندلي كمتري برخوردار است و فضاي كمتري را براي پيش بيني هزينه كمتري دارد. اگر اتاقي در اولويت باشد ماشين معمولي شرط بهتري است.

هزينه ها و قابليت اطمينان پورشه كاين

مالكيت كاين با 3.0 ليتري V6 در حدود 55،000 پوند آغاز مي شود اما به زودي هزاران هزار رنگ را با رنگ و چرخ هاي به روز شده و چند اسباب بازي ديگر به آن اضافه خواهيد كرد. Cayenne S در زير ويسكي زير 70،000 پوند با كيت استاندارد بيشتر قرار دارد ، اما فناوري شاسي اضافي اضافي است: 1.511 پوند براي سيستم تعليق هوا ، 1.448 پوند براي فرمان چهار چرخ ، 2،105 پوند براي ترمزهاي با پوشش هوشمندانه (حداقل كاهش يافته) رسوبات گرد و غبار آلياژهاي شما را تميز نگه مي دارد). در بالاي اين شمع ، 100 كيلو پوند توربو قرار دارد كه بايد به جز سيستم تعليق هوا و ترمزهاي PSCB ، بيشتر چيزها را اضافه كنيد.

پورشه ممكن است براي V6s حدود 30 ميلي گرم سوخت مصرف كند اما انتظار مي رود اواسط 20s در بهترين حالت در دنياي واقعي باشد. عملكرد جديد ساحل كمي كمك مي كند - مانند نسخه گسترده توقف شروع - اما بياييد صادق باشيد ، اگر در اين اتومبيل 100 اتومبيل بزرگ را رها كنيد ، احتمالاً چند مورد ديگر پر از نگراني نخواهيد شد. شما.

Cayenne e-Hybrid ادعا مي كند 83.1mpg و 79g / كيلومتر CO2 ، بنابراين شما در پرداخت ماليات جاده صرفه جويي مي كنيد ، اما در رانندگي در دنياي واقعي به طور متوسط ​​38-45mpg در نظر بگيريد ، با فرض اينكه شما مي توانيد باتري 14.1 كيلووات ساعت ماشين را شارژ كنيد ، كه هر شب زير كف بوت (بدون خوردن ظرفيت بارگيري اصلي) زندگي مي كند. پورشه ادعا مي كند 27 مايل از ميزان انتشار صفر - در واقعيت بيش از 15 مايل انتظار دارد.

آيا دوباره يك نسخه ديزلي وجود خواهد داشت؟ مهندسان پورشه چند سال پيش به Top Gear تأييد كردند كه يك توربو ديزل قدرتمند V6 (نه يك V8) براي خريداراني كه تقاضاي دامنه و توانايي بكارگيري را بيش از هر چيز ديگري دارند ، در كار بود اما از آن زمان پورشه تمام ديزلها را از محدوده خود رها كرد. اما بازگشت ديزل هاي سريع از طريق مدل هاي جديد S4 ، S5 ، S6 و S7 آئودي مي تواند به معناي اين باشد كه پيشرانه هاي آنها توسط پورشه براي SUV هاي خود در نظر گرفته شده است.

افكار نهايي در خصوص پورشه كاين

كاين همچنان پادشاه SUV هاي دوستدار راننده است. فناوري جديد شاسي و كاهش وزن باعث مي شود احساس راحتي بيشتري نسبت به سالن عملكرد داشته باشد ، تا حدي كه اين سؤال را براي شما ايجاد مي كند كه چرا فقط يك سالن عملكرد خريداري نمي كنيد - يا در واقع يك ويژگي عملكرد.

اما هنگامي كه شما به ياد مي آوريد خوشبختانه از ميان رودخانه ها و معادن و مزارع بر روي شليك قرقاول عبور مي كنيد ، حس و حال بيشتري پيدا مي كند.

توربو ساعت ها سرگرم كننده با صداي بلند و خنده دار فراهم مي كند ، تا زماني كه عصبي براي استفاده از آن به عنوان هدف در نظر گرفته شده باشد ، اما ما گمان مي كنيم V6 S با چند گزينه خوب انتخاب شده ، سازش بهتري است.

ورود يك هيبريد به داشتن يك پرونده اجتماعي به داشتن پرونده كمك مي كند ، اما اگر تصوير مشكلي نيست ، مي توانيد چكمه هاي خود را پر كنيد - اين يك دستگاه كاملاً كامل است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.